Snarler AT6 L
Snarler AT6 L
Snarler AT6 L
Snarler AT6 L
Snarler AT6 L
Snarler AT6 L

Snarler AT6 L

Patrauklus dizainas, pailginta važiuoklė, daug komforto važiuojant ir dirbant, su vienu šiandien galingiausių variklių. „Snarler“ yra patvari transporto priemonė sudėtingoms užduotims ir ekstremalioms sąlygoms.

Grey/Black
White/Red
Black/Green
Silver/Blue
7.190 (įskaitant PVM)

Technologijos

Gražus ir praktiškas

Gražus ir praktiškas

„Snarler“ yra ne tik nuostabus, bet ir praktiškas. Dėl itin efektyviai apsaugančių plačių sparnų, net ir be papildomų slenksčių ant „Snarler“ būsite vienas švariausių vairuotojų. Nedaugelis keturračių apsaugo nuo purvo taip gerai kaip „Snarler“.

Mechaninis žvėris

Mechaninis žvėris

„Snarler“ dizainas yra užtikrintas, dinamiškas ir radikaliai skiriasi nuo visų įprastų tendencijų. „Snarler“ yra tarsi mechaninis žvėris miškuose.

Galingas DOHC variklis

Galingas DOHC variklis

Naujausios kartos 570 cm3 skysčiu aušinamas keturtaktis vieno cilindro variklis išvysto 44 arklio galias ir 48 Nm sukimo momentą. Todėl tai yra vienas galingiausių variklių šioje darbinio tūrio klasėje. Stačiausiose įkalnėse ar traukiant sunkius medžius nereikia nerimauti dėl našumo.

CV-Tech automātiskā transmisija

CV-Tech automātiskā transmisija

Kanādas vadošā uzņēmuma CVTech pilnībā automātiskā pārnesumkārba efektīvi un bez pārtraukumiem pārvada dzinēja jaudu riteņiem, nodrošinot pilnīgi vienmērīgu braukšanu un uzlabojot degvielas taupību.

Alyva aušinamas stūmoklis

Alyva aušinamas stūmoklis

Specialūs purkštukai iš apačios į stūmoklio pagrindą išpurškia dvi alyvos sroves ir veiksmingai jį aušina. Tai užtikrina išskirtinį variklio patikimumą ir efektyvumą.

Du aušintuvai

Du aušintuvai

Dėl dvigubo aušinimo vandens ir alyvos aušintuvais variklis nuolat veikia esant optimaliai temperatūrai net ir ekstremaliomis sąlygomis.

Bekompromisė važiuoklė

Bekompromisė važiuoklė

Nepriklausoma priekinė ir galinė pakabos, dideli užvažiavimo kampai ir didesnė nei vidutinė prošvaisa su didele pakabos eiga užtikrina puikų valdymą ir nuostabų pravažumą nelygiu paviršiumi net ir ekstremalioje situacijoje.

Itin standus rėmas

Itin standus rėmas

Chromo ir molibdeno plieninis rėmas yra daug tvirtesnis už įprastą plieną. Tvirtas ir patvarus rėmas užtikrina puikų stabilumą ir tobulai tikslų važiavimo pojūtį.

Karalius kiekvienoje vietovėje

Karalius kiekvienoje vietovėje

4x4 pavara, aukščiausios klasės padangos, pasižyminčios puikiu sukibimu su kelio danga, ir du diferencialai su elektriniais blokavimo mechanizmais* – su „Snarler“ nelieka jokių kliūčių.
* kaip nurodyta

 

Daiktų laikymo skyriai

Daiktų laikymo skyriai

Kelionėse ir darbe turėti pakankamai vietos yra tiesiog neįkainojama. Priešais sėdynę esančioje daiktadėžėje telpa viskas, ką norite turėti po ranka. Didelę galinę daiktadėžę taip pat galima užrakinti.

Universalus pagalbininkas

Universalus pagalbininkas

„Snarler“ vilkimo rutulys gali vilkti beveik bet ką. Ant masyvių laikiklių galima pakrauti iki 120 kg svorio krovinį arba pritvirtinti praktiškus priedų laikiklius. Elektrinė gervė patikimai ištrauks jus iš bet kokios situacijos.

23 l bakas

23 l bakas

Su 23 litrų talpos baku galite leistis į žymiai ilgesnę kelionę, patirti daugiau įspūdžių ir ilgiau dirbti, nesirūpindami nuolatiniu degalų papildymu. Dėl didelio bako gerokai padidėja jūsų veikimo spindulys.

Įranga

Snarler AT6 L  - Galinga elektrinė gervė

Galinga elektrinė gervė

Snarler AT6 L  - Tvirti apsauginiai rėmai

Tvirti apsauginiai rėmai

Snarler AT6 L  - Diskiniai visų ratų stabdžiai

Diskiniai visų ratų stabdžiai

Snarler AT6 L  - Rankenų apsaugos

Rankenų apsaugos

Snarler AT6 L  - Vilkimo laikiklis

Vilkimo laikiklis

Snarler AT6 L  - Keleivio atlošas

Keleivio atlošas

Snarler AT6 L  - Skaitmeninis daugiafunkcinis ekranas

Skaitmeninis daugiafunkcinis ekranas

Specifikacijos

Variklis

Tipas: keturių taktų DOHC vieno cilindro 
Darbinis tūris: 570 ccm
Našumas: 44 AG
Sukimo momentas: 48 Nm
Degalų sistema: elektroninis degalų įpurškimas (EFI)
Aušinimas: skystis ir alyva, alyva aušinamas stūmoklis

Pavarų sistema

Pavara: 2x4 / 4x4, elektra perjungiama
Transmisija: automatinė, P/R/N/L/H
Variklinis stabdys: taip
Priekinis diferencialas: elektra blokuojamas

Važiuoklė

Rėmas: itin atsparus chromo ir molibdeno plieninis rėmas, pailginama ratų bazė
Važiuoklės: dvigubos A formos svirtys priekyje ir dvigubos A formos svirtys su stabilizatoriumi gale
Pakaba: hidrauliniai amortizatoriai su progresyviomis spyruoklėmis, reguliuojama spyruoklės išankstinė apkrova
Eiga: 180 mm priekyje / 210 mm gale
Stabdžiai: hidrauliniai diskiniai stabdžiai
Ratai: 12 col. plieniniai diskai
Padangos: priekinės 25 x 8-12 / galinės 25 x 10-12

Matmenys ir svoris

Bendras ilgis: 2350 mm
Bendras plotis: 1280 mm
Bendras aukštis: 1430 mm
Prošvaisa: 270 mm
Ratų bazė: 1450 mm
Sėdynės aukštis: 930 mm
Svoris be užpildų: 385 kg
Priekinis laikiklis: plieninė, 40 kg keliamoji galia
Galinis laikiklis: plieninė, 80 kg keliamoji galia
Degalų bakas: 23 l

Įranga

Elektrinė gervė, sėdynė su atlošu, vilkimo laikiklis, priekiniai ir galiniai plieniniai laikikliai, skaitmeninis daugiafunkcinis ekranas, priekinis apsauginis rėmas, galinis apsauginis rėmas, šoniniai apsauginiai rėmai, 12 col. plieniniai diskai, reguliuojama pakaba su progresyviomis ritininėmis spyruoklėmis, rankenų apsaugai.

Teisės aktai ir sertifikavimas

Homologacija: L7e / T3b / visureigis
Vairuotojo pažymėjimas: B grupė, B1 (lengvasis automobilis)

Šiame puslapyje pateiktos transporto priemonės nuotraukos ir vaizdai gali neatitikti Jungtinės Karalystės rinkai skirtų specifikacijų, įrangos ar faktinio dizaino. Pasiliekama teisė keisti kainas ir specifikacijas.