Patraukli išvaizda, pailginta važiuoklė, daug komforto važiuojant ir dirbant, vienas šiandien galingiausių variklių ir nepaprastos bekelės galimybės – „Snarler AT6 L“ sukurta sudėtingoms užduotims ekstremaliomis sąlygomis.
Patraukli išvaizda, pailginta važiuoklė, daug komforto važiuojant ir dirbant, vienas šiandien galingiausių variklių ir nepaprastos bekelės galimybės – „Snarler AT6 L“ sukurta sudėtingoms užduotims ekstremaliomis sąlygomis.
„Snarler“ yra ne tik nuostabus, bet ir praktiškas. Dėl itin efektyviai apsaugančių plačių sparnų, net ir be papildomų slenksčių ant „Snarler“ būsite vienas švariausių vairuotojų. Nedaugelis keturračių apsaugo nuo purvo taip gerai kaip „Snarler“.
Modernus visiškai šviesdiodinis (LED) apšvietimas puikiai šviečia, suteikdamas transporto priemonei nepakartojamą, brandžią išvaizdą ir puikų matomumą tiek dieną, tiek naktį.
„Snarler“ dizainas yra užtikrintas, dinamiškas ir radikaliai skiriasi nuo visų įprastų tendencijų. „Snarler“ yra tarsi mechaninis žvėris miškuose.
Naujausios kartos 570 cm3 skysčiu aušinamas keturtaktis vieno cilindro variklis išvysto 44 arklio galias ir 48 Nm sukimo momentą. Todėl tai yra vienas galingiausių variklių šioje darbinio tūrio klasėje. Stačiausiose įkalnėse ar traukiant sunkius medžius nereikia nerimauti dėl našumo.
Kanādas vadošā uzņēmuma CVTech pilnībā automātiskā pārnesumkārba efektīvi un bez pārtraukumiem pārvada dzinēja jaudu riteņiem, nodrošinot pilnīgi vienmērīgu braukšanu un uzlabojot degvielas taupību.
Specialūs purkštukai iš apačios į stūmoklio pagrindą išpurškia dvi alyvos sroves ir veiksmingai jį aušina. Tai užtikrina išskirtinį variklio patikimumą ir efektyvumą.
Dėl dvigubo aušinimo vandens ir alyvos aušintuvais variklis nuolat veikia esant optimaliai temperatūrai net ir ekstremaliomis sąlygomis.
Nepriklausoma priekinė ir galinė pakabos, dideli užvažiavimo kampai ir didesnė nei vidutinė prošvaisa su didele pakabos eiga užtikrina puikų valdymą ir nuostabų pravažumą nelygiu paviršiumi net ir ekstremalioje situacijoje.
Chromo ir molibdeno plieninis rėmas yra daug tvirtesnis už įprastą plieną. Tvirtas ir patvarus rėmas užtikrina puikų stabilumą ir tobulai tikslų važiavimo pojūtį.
4x4 pavara, aukščiausios klasės padangos, pasižyminčios puikiu sukibimu su kelio danga, ir du diferencialai su elektriniais blokavimo mechanizmais* – su „Snarler“ nelieka jokių kliūčių.
* kaip nurodyt
Kelionėse ir darbe turėti pakankamai vietos yra tiesiog neįkainojama. Priešais sėdynę esančioje daiktadėžėje telpa viskas, ką norite turėti po ranka. Didelę galinę daiktadėžę taip pat galima užrakinti.
„Snarler“ vilkimo rutulys gali vilkti beveik bet ką. Ant masyvių laikiklių galima pakrauti iki 120 kg svorio krovinį arba pritvirtinti praktiškus priedų laikiklius. Elektrinė gervė patikimai ištrauks jus iš bet kokios situacijos.
Su 23 litrų talpos baku galite leistis į žymiai ilgesnę kelionę, patirti daugiau įspūdžių ir ilgiau dirbti, nesirūpindami nuolatiniu degalų papildymu. Dėl didelio bako gerokai padidėja jūsų veikimo spindulys.
Tipas: | keturių taktų DOHC vieno cilindro |
Darbinis tūris: | 570 ccm |
Našumas: | 44 AG |
Sukimo momentas: | 48 Nm |
Degalų sistema: | elektroninis degalų įpurškimas (EFI) |
Aušinimas: | skystis ir alyva, alyva aušinamas stūmoklis |
Pavara: | 2x4 / 4x4, elektra perjungiama |
Transmisija: | automatinė, P/R/N/L/H |
Variklio stabdžiai: | taip |
Priekinis diferencialas: | elektra blokuojamas |
Galinis diferencialas: | elektra blokuojamas (kaip nurodyta) |
Rėmas: | itin atsparus chromo ir molibdeno plieninis rėmas, pailginama ratų bazė |
Vairo stiprintuvas: | elektrinis, kintamo veikimo |
Važiuoklės: | dvigubos A formos svirtys priekyje ir dvigubos A formos svirtys su stabilizatoriumi gale |
Pakaba: | hidrauliniai amortizatoriai su progresyviomis spyruoklėmis, reguliuojama spyruoklės išankstinė apkrova |
Eiga: | 180 mm priekyje / 210 mm gale |
Stabdžiai: | hidrauliniai diskiniai stabdžiai |
Ratai: | 14 colių aliumininiai diskai |
Padangos: | 26x8-14 priekyje / 26x10-14 gale (leidžiama: priekinės 25x8-12 / galinės 25x10-12) |
Bendras ilgis: | 2350 mm |
Bendras plotis: | 1280 mm |
Bendras aukštis: | 1430 mm |
Prošvaisa: | 270 mm |
Ratų bazė: | 1450 mm |
Sėdynės aukštis: | 930 mm |
Svoris be užpildų: | 385 kg |
Priekinis laikiklis: | kompozicinis, su neslystančiu paviršiumi, 40 kg keliamoji galia |
Galinis laikiklis: | kompozicinis, su neslystančiu paviršiumi, 80 kg keliamoji galia |
Degalų bakas: | 23 l |
Elektrinis vairo stiprintuvas, elektrinė gervė, sėdynė su atlošu, vilkimo laikiklis, priekinis ir galinis kompoziciniai laikikliai, skaitmeninis daugiafunkcinis ekranas, visiškai šviesdiodinis (LED) apšvietimas, priekinis apsauginis rėmas, galinis apsauginis rėmas, šoniniai apsauginiai rėmai, 14 col. aliuminio ratlankiai, reguliuojama pakaba su progresyviomis ritininėmis spyruoklėmis, rankenų apsaugai. |
Homologacija: | L7e / T3b / visureigis |
Vairuotojo pažymėjimas: | B grupė, B1 (lengvasis automobilis) |
Šiame puslapyje pateiktos transporto priemonės nuotraukos ir vaizdai gali neatitikti Jungtinės Karalystės rinkai skirtų specifikacijų, įrangos ar faktinio dizaino. Pasiliekama teisė keisti kainas ir specifikacijas.