Tvirtas darbinis keturratis, turintis vieną galingiausių 500 cm3 klasės variklių ir daugybę modernių technologijų. Dėl savo ypatingo patikimumo ir puikių visureigio savybių, jis yra universali darbo mašina, kuri tinka įvairioms reikmėms.
Tvirtas darbinis keturratis, turintis vieną galingiausių 500 cm3 klasės variklių ir daugybę modernių technologijų. Dėl savo ypatingo patikimumo ir puikių visureigio savybių, jis yra universali darbo mašina, kuri tinka įvairioms reikmėms.
„Segway AT5“ varomas vieno galingiausių 500 cm3 klasės variklių. 39 AG AT5 turi daugiau nei pakankamai galios įveikti sudėtingas vietoves ir vilkti sunkius krovinius.
Kanados pirmaujančios bendrovės „CVTech“ pagaminta visiškai automatinė transmisija veiksmingai ir be pertrūkių perduoda variklio galią ratams, užtikrindama visiškai sklandų važiavimą ir mažesnes degalų sąnaudas.
Chromo ir molibdeno plieninis rėmas yra daug tvirtesnis už įprastus plieninius rėmus. Tvirtas ir patvarus rėmas užtikrina didelį stabilumą ir tikslų valdymą.
AT5 žibintai, kurių šviesos srautas siekia 30 000 lm, yra 60 % efektyvesni už įprastus halogeninius priekinius žibintus. Itin galingi didelės raiškos šviesdiodiniai žibintai leidžia užtikrintai pasiekti kelionės tikslą.
Keturių diskinių stabdžių sistema užtikrina patikimą ir veiksmingą stabdymą, didelį saugumą ir greito stabdymo pradžią.
AT5 nesustabdys net sudėtingiausias reljefas. Dėl dviejų diferencialo blokavimo mechanizmų ir visų varančiųjų ratų pavaros su bekelės reduktoriumi, esant tinkamam žemės paviršiui AT5 L gali įveikti iki 39° nuolydžius.
Galingas variklis, didelė trauka ir visų varančiųjų ratų pavara – „Segway AT5 L“ gali lengvai vilkti labai sunkius krovinius net ir sudėtingomis sąlygomis, minkšta žolės danga ar miško žvyrkeliais.
Tipas: | keturių taktų DOHC vieno cilindro |
Darbinis tūris: | 499 cm3 |
Našumas: | 39 AG |
Sukimo momentas: | 44 Nm |
Degalų sistema: | EFI - BOSCH elektroninis degalų įpurškimas |
Aušinimas: | skystis |
Pavara: | 2x4 / 4x4, elektra perjungiama |
Transmisija: | P/R/N/L/H, CVTech automatinė pavarų dėžė, pagaminta Kanadoje |
Variklio stabdys: | taip |
Priekinis diferencialas: | taip + elektra valdomas blokavimo įtaisas |
Važiavimas įkalne: | iki 81% (39 laipsnių) |
Rėmas: | itin standus chromo ir molibdeno plieninis rėmas, pailginama ratų bazė |
Vairo stiprintuvas: | ne |
Važiuoklės: | Priekyje: dvigubos A formos svirtys. Gale: dvigubos A formos svirtys su stabilizatoriumi. |
Pakaba: | hidrauliniai amortizatoriai su progresyviomis spyruoklėmis, reguliuojama spyruoklės išankstinė apkrova |
Eiga: | priekinis: 180 mm / galinis: 200 mm |
Stabdžiai: | hidrauliniai diskiniai |
Ratai: | 12 colių plieniniai ratlankiai |
Padangos: | priekinės 24 x 8-12 / galinės 24 x 10-12 |
Bendras ilgis: | 2160 mm |
Bendras plotis: | 1180 mm |
Bendras aukštis: | 1230 mm |
Ratų bazė: | 1300 mm |
Prošvaisa: | 255 mm |
Sausas svoris: | 355 kg |
Priekinis laikiklis: | plieninė, 40 kg talpa |
Galinis laikiklis: | plieninė, 60 kg talpa |
Degalų bakas: | 19 l |
Išmanioji valdymo sistema: | ne |
Ekranas: | skaitmeninis, daugiafunkcinis, LCD |
Smart-Moving App: | ne |
Elektrinė gervė, homologuotas vilkimo įtaisas, priekiniai ir galiniai plieniniai laikikliai, priekinio diferencialo blokavimo mechanizmas, skaitmeninis daugiafunkcinis ekranas, šviesdiodinis (LED) apšvietimas, priekinis apsauginis rėmas, 12 col. plieniniai ratlankiai, 24 col. padangos, hidrauliniai amortizatoriai su progresyviomis spyruoklėmis + reguliuojama spyruoklių išankstinė apkrova, galinio vaizdo veidrodėliai. |
Homologacija: | T3b / visureigis |
Vairuotojo pažymėjimas: | B arba B1 grupė (lengvasis automobilis) |
Mašinos nuotraukos ir iliustracijos gali neatitikti Čekijos rinkai skirtų specifikacijų, įrangos ar faktinio dizaino. Kainos ir specifikacijos gali keistis.